سنگ کریستال لایبید

menuordersearch
novinston.com
سبد خرید
پنج شنبه هشتم مهر ۰۰
(1)
(0)
سنگ کریستال لایبید

سنگ کریستال لایبید سنگ دگرگونی است که از تبلور مجدد سنگ های آهکی ( دولومیت ی ) تحت فشار و دمای بسیار بالا به وجود آمده است. پس می‌توان آن را جزی از سنگ های مرمریت دانست، با این تفاوت که بلورهای درشت و شفاف تری نسبت به مرمریتها دارد. تفاوت درکانی و میزان دگرگونی سنگ های کریستال و چینی، باعث تنوع این دسته از سنگ ها شده است.

سنگ کریستال تشکیل شده از کانی های کلسیت، کوارتز ، لاستونیت، گرافیت، هماتیت و … است. در رده بندی سنگ های ساختمان ی، کریستال چینی مابین گرانیت و مرمریت قرار دارد. به این معنا که از لحاظ تراکم، سختی و مقاومت ؛ قوی تر ازمرمریت و ضعیف تر از گرانیت هستند.

  • تراکم ومقاومت بالای سنگ چینی و کریستال موجب کاربرد فراوان آن برای کف و سنگ پله است.
  • تخلخل وجذب آب کم موجب آسودگی خاطربرای استفاده از این سنگ در بخش های مرطوب و در تماس با آب شده است.
  • به دلیل زیبایی وکیفیت مطلوب این سنگ، شاهد کاربرد فراوان اسلب آن برای انواع کانتر، میز و جزیره میباشیم.
  • همانطورکه پیش تر گفت شد، سنگ کریستال و چینی با توجه به مقاومت بالا در برابرهوازدگی و چسبندگی خوب با ملات و سیمان (درمقایسه با گرانیت ها ) گزینه ای مطلوب برای سنگ نما و محوطه های بیرونی است. خصوصا در مناطق گرمسیر و خلیجی، کاربرد چنین سنگ های بلوری و روشنی، نقش بسزایی درخنک نگهداشتن فضا دارد.
تولید پلاک سنگ کریستال لایبید در این مجموعه با توجه به در خواست شما مشتریان عزیز در ضخامت های 1.5و2و3و4 سانتی با بهترین کیفیت برش و ساب انجام می‌شود.سنگ کریستال لایبید ابری جزئ قدیمی ترین معادن سنگ ایران است. سنگ کریستال لایبید ابری با زمینه آبی کم رنگ و طوسی تا زمینه سفید استخراج می‌شود. سنگ کریستال لایبید ابری قدرت جذب آب پائینی دارد و در برابر سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار است. سنگ کریستال لایبید ابری بصورت سابیده، تیشه ای، بوش همر و جداول سنگی فرآوری می‌شود.
سنگ کریستال لایبید پلاک
 پله از قسمت های مهم ساختمان است و در راه پله های ساختمان های چند طبقه،دوبلکس و ورودی ساختمان و در حیاط خانه ها و فضای باز دیده می‌شود و پتانسیل بسیار زیادی در زیباسازی دارد.اما چرا در طراحی پله از سنگ استفاده می‌کنیم؟پارامترهای مختلفی برای طراحی پله مانند چوب وشیشه و...وجود دارد که هرکدام از مزایا و معایب خاص خود برخوردار هستند و بسته به سلیقه افراد از این مصالح استفاده می‌ گردد. در میان این مصالح ساختمانی سنگ از محبوبیت بالایی برخودار  است و خصوصیات منحصربفردی از جمله زیبایی،طبیعی بودن،هماهنگی با انواع دکوراسیون،تنوع رنگ،قابلیت شست وشو،ماندگاری،استحکام،عدم تغییر شکل و...دارا است.
پله کریستال
 تولید سنگ کابینت کریستال در عرض های 40و50و60 سنگ کریستال لایبید را می‌توان جزئ یکی از پر کاربرد ترین سنگهای مورد استفاده در تمامی بخش‌های ساختمان نام برد.سنگ کریستال لایبید را می‌توان در تمامی بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان (پذیرایی, کف ساختمان, حمام و سرویس بهداشتی, آشپزخانه, کف حیاط, دیوارهای حیاط, نمای ساختمان و ...) مورد استفاده  قرار داد. سنگ کریستال لایبید مقاومت مناسبی داشته و عمر بسیار بالایی دارد.استفاده از سنگ کریستال لایبید علاوه بر کاهش هزینه ساخت, باعث افزایش عمر ساختمان شما نیز می‌گردد.
سنگ کابینتی کریستال
 تولید سنگ کریستال لایبید مخصوص صادرات به کشورهای همسایه در ابعاد و ضخامت های سفارشی با بهترین کیفیت ساب و برش و بسته بندی. سنگ کریستال لایبید جز خانواده سنگ‌های چینی قرار می‌گیرد.معادن این سنگ در شهر لایبید استان اصفهان قرار دارد.این سنگ داری مقاوت بالای است و به همین علت دارای ساب پذیری بسیار بالایی است. سنگ کریستال لایبید قابلیت فراوری به صورت تایل و اسلب و همچنین بوکمچ و فور مچ را دارد .از جمله کاربرد های  سنگ کریستال لایبید در کف, دیوار, سنگ پله و .. به صورت سنگ سابیده و تیشه ای است.
سنگ کریستال لایبید
 سنگ کریستال لایبید یکی از زیباترین کریستال های ایران است با زمینه‌ی طوسی. جنس بلوری این سنگ باعث شده ساب و براقیت بسیارخوبی به خود بگیرد، به طوری که این سنگ انعکاس نور بسیار زیبایی دارد و با وجود آنالیز بسیار ممتاز جز سنگهای کریستال برتر ایران و دنیا محسوب می‌شود.
سنگ کریستال لایبید
 سنگ کریستال ابری لایبید جزء سنگ های کریستال است. سنگ های کریستال جذب آب کمی دارند و به همین منظور در مکان هایی که در معرض رطوبت قرار دارند و یا اماکن بهداشتی بیشتر استفاده می‌گردد. سنگ کریستال ابری لایبید با زمیه ابی و یک دستی که دارد زیبایی خاصی را به شما ارائه می‌دهد.
سنگ ابری لایبید
عوامل موثر در  قیمت سنگ کریستال لایبید ۱: ضخامت سنگ۲: نوع فرآوری سنگسنگ کریستال لایبید معمولا بصورت اسلب و طولی، تایل و جدول سنگی فرآوری میشود.
سنگ کریستال لایبید
ارسال دیدگاه ( 0 نظر )
در صورتیکه می‌خواهید دیدگاه شما با نام کاربریتان ثبت شود وارد شوید دیدگاه شما با نام کاربری ثبت می‌شود
*به این مطلب امتیاز دهید

پاسخ به نظر
پاسخ به نظر
بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام شما
*ایمیل شما(اختیاری)
پاسخ شما با نام کاربری ثبت می‌شود
* پاسخ شما

جستجو

معدن
اصفهان شهر لایبید معادن غرب لایبید شرکت معدنی حیدری
تماس:
09126261978

کارخانه
شهرک صنعتی جاده گلپایگان خیابان شهید بسارده سنگبری نوین سنگ
تماس : 09201606260

آدرس ایمیل : heydari.hossain@yahoo.com

telegraminstagramWhatsApp