سنگ کریستال بوشهمر

menuordersearch
novinston.com
سبد خرید
پنج شنبه بیست و یکم مرداد ۰۰
سنگ کریستال بوشهمر

سنگ کریستال بوشهمر لایبید

یک نوع از سنگ های چینی، سنگ کریستال بوشهمر است که با توجه به خصوصیات ذاتی از آن بیشتر در نمای بیرون و همچنین محوطه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر رنگ نیز دارای زمینه آبی روشن با هاله های سفید است. البته باید این موضوع را نیز یادآور شد که از آن به عنوان کریستال لایبید نیز یاد می‌کنند یکی از انواع فرآوری آن بوش همر است. بوش همر به نوعی همان تیشه ای سوزنی است که به صورت چکشی و دورانی بر روی سطح سنگ چرخیده و به صورت یکنواخت سطح سنگ کریستال را سوزنی می‌نماید. در بخش زیر نمونه های از کریستال بوش همر را مشاهده خواهیم کرد.

 

 

سنگ کریستال بوش همر

 

سنگ بوش همر چیست؟

بوشهمر عملیاتی است که سطح سنگ توسط چکش های الماسی که بروی دستگاه ساب سنگ نصب میشود سطح سنگ را بصورت یکنواخت سوزنی میکند. به این فرآیند پولیش و تولید سنگ بوش همر می‌گویند. این کار به دلیل جلوگیری از سرخوردن و ایجاد اصطکاک روی سطح سنگ انجام شده و این عملیات بر روی سنگ کریستال لایبید انجام میشود.

در بعضی مواقع نیاز است با استفاده از ابزار تیشه سطوح انواع سنگ را سوزنی شکل نمود.اینکار بدلایل مختلفی انجام میشود. به عنوان مثال برای کاستن لیزی و ایجاد اصطکاک بر روی سنگ کف آن را میتوان با استفاده از تیشه بوش همر سوزنی شکل کرد. بوش همر تیشه ای است که بر روی دستگاه  سنگ ساب نصب شده و سطح انواع سنگ را سوزنی شکل میکند. سنگ بوش همر سنگی است سوزنی شکل که بیشتر برای سنگ کف،سنگ راه پله و نمای ساختمان از آن استفاده میشود. عملیات بوش همر بر روی سنگ ها ی مختلفی از جمله مرمریت گندمک،مرمریت لاشتر،کریستال لایبید و…انجام میگیرد. قیمت این سنگ به ابعاد و ضخامت آن بستگی دارد.

 

سنگ کریستال بوشهمر

 

قیمت سنگ کریستال

در بعضی مواقع نیاز است با استفاده از ابزار تیشه سطوح انواع سنگ را سوزنی شکل نمود، اینکار به دلایل مختلفی انجام میشود که به عنوان مثال برای کاستن لیزی و ایجاد اصطکاک بر روی سنگ کف آن را میتوان با استفاده از تیشه بوش همر سوزنی شکل کرد؛ بوش همر تیشه ای است که بر روی دستگاه سنگ ساب نصب شده و سطح انواع سنگ را سوزنی شکل می‌کند.

 

 

سنگ کریستال لایبید بوش همر

یکی از بهترین سنگ ها مناسب بوش همر سنگ کریستال لایبید است.از سنگ لایبید بوش همر می‌توانید در بخش های مختلف ساختمان از جمله کف ساختمان, پله و بخش ها دیگر که نیاز به کاهش لغزندگی دارد استفاده نمایید.استفاده از این سنگ یکی از بهترین گزینه ها در بخش هایی که احتمال سر خوردن به دلیل ریزش آب یا باران وجود دارد خواهد بود.جهت خرید سنگ لایبید بوش همر با ما در تماس باشید.

 

قیمت کریستال بوش همر

قیمت کریستال بوش همر به پارامترهای متعددی بستگی دارد که در این بین می‌توان به ابعاد و ضخامت اشاره کرد. سنگبری نوین واقع در لایبید به تولید و فرآوری انواع سنگ کریستال بوش همر می‌پردازد و آمادگی خدمات رسانی در زمینه خرید و فروش این نوع، در شهرهای اصفهان، تهران و سایر شهرهای ایران را دارا است.

سنگبری نوین سنگ

شرکت و سنگبری نوین سنگ در زمینه تولید و فروش انواع سنگ کریستال بوشهمر بصورت ساده و شیاردار آماده همکاری با تمامی همکاران و سازندگان است.

گالری تصاویر محصول
 سنگ کریستال بوشهمر
 سنگ کریستال بوشهمر
 سنگ کریستال بوشهمر
 سنگ کریستال بوشهمر
 سنگ کریستال بوشهمر
 سنگ کریستال بوشهمر
 کریستال بوشمهر
 سنگ کریستال لایبید بوش همریکی از بهترین سنگ ها مناسب بوش همر سنگ کرستال لایبید است.سنگ لایبید بوش همر را می‌توانید در بخش های مختلف ساختمان از جمله کف پارکینگ ساختمان, راه پله،حیاط، پیاده رو و بخش ها دیگر که نیاز به کاهش لغزندگی دارد استفاده نمایید.استفاده از این سنگ یکی از بهترین گزینه ها در بخش هایی که احتمال سر خوردن به دلیل ریزش آب یا باران وجود دارد خواهد بود.
تصاویر
بیشتر
مرتبط با این بخش
سنگ کریستال لایبید سنگ کریستال لایبید
سنگ چینی لایبید سنگ چینی لایبید
سنگ کریستال تیشه ای سنگ کریستال تیشه ای
سنگ فرشی کریستال سنگ فرشی کریستال
سنگ جدول کریستال سنگ جدول کریستال
سنگ جدول چینی سنگ جدول چینی
کوپ کریستال لایبید کوپ کریستال لایبید
کوپ چینی لایبید کوپ چینی لایبید
ارسال دیدگاه ( 0 نظر )
در صورتیکه می‌خواهید دیدگاه شما با نام کاربریتان ثبت شود وارد شوید دیدگاه شما با نام کاربری ثبت می‌شود
*به این مطلب امتیاز دهید

پاسخ به نظر
پاسخ به نظر
بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام شما
*ایمیل شما(اختیاری)
پاسخ شما با نام کاربری ثبت می‌شود
* پاسخ شما

جستجو

معدن
اصفهان شهر لایبید معادن غرب لایبید شرکت معدنی حیدری
تماس:
09126261978

کارخانه
شهرک صنعتی جاده گلپایگان خیابان شهید بسارده سنگبری نوین سنگ
تماس : 09201606260

آدرس ایمیل : heydari.hossain@yahoo.com

telegraminstagramWhatsApp
ثبت سفارش فوری
سلام!برای اطلاع از موجودی کالا و راهنمایی با ما در تماس باشید.