سنگ جدول کریستال

menuordersearch
novinston.com
سبد خرید
پنج شنبه بیست و یکم مرداد ۰۰
سنگ جدول کریستال

فروش جدول سنگی کریستال لایبید

 

نوین سنگ به عنوان بزرگترین تولید کننده در زمینه تولید و فروش جدول سنگی کریستال لایبید فعالیت میکند. جدول سنگی از سالیان گذشته در معماری شهری مورد استفاده قرار میگیرد، این نوع سنگ در رنگ، جنس و ابعاد مختلف تولید میشود.

یکی دیگر از تولیدات شرکت نوین سنگ، تولید جدول کریستال لایبید است که این نوع سنگ بیشتر در فضاهای بیرون مورد استفاده قرار می‌گیرد و از عمده کاربردهای آن می‌توان به استفاده در فضای سبز چون پارک و خیابانها و بلوارها و همچنین از این نوع ابعاد در میدان‌ها و حتی فضای اطراف ساختمان ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت سنگ جدولی کریستال

قیمت جدول سنگی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله این عوامل که در قیمت موثر است جنس جدول سنگی (کریستال،تراورتن و گرانیت و ...)، ابعاد و ضخامت جدول سنگی، ابزار خورده یا بدون ابزار (پخ دار یا نیم گرد) است.
جهت اطلاع از قیمت روز جدول سنگی کریستال با مجموعه نوین سنگ در ارتباط باشید.

 

سنگ جدولی کریستال

 

جدول سنگی کریستال

سنگ کریستال لایبید به دلیل داشتن مقاومت بالا و درصد جذب آب پایین و سلامت کلی سنگ و کم بودن رگه ها و شکاف ها گزینه مناسبی برای تولید جدول، سنگ فرش و تولیدات با استحکام بالا است، این خصوصیات در تولید جدول سنگی باعث عمر طولانی آن شده و همچنین یک دستی آن که در کارکرد زیبایی خاصی به محیط می‌دهد، سفتی و استحکام این سنگ به شکلی است که خاصیت ضربه پذیری در این سنگ وجود دارد و جداول تولید شده با این سنگ ترد و شکننده نیستند، این سنگ قابلیت ابزار پذیری را دارا است و می‌توان جداول تولید شده را با ابزار نیم گرد و پخ ساده ارائه داد.

 

خرید سنگ جدولی

از لحاظ طول عمر بالا و عدم نیاز به رنگ آمیزی جدول سنگی مناسبتر برای محوطه سازی است که جدول سنگی نسبت به جدول بتونی برتری دارد که باعث میشود در مناطق سردسیر بیشتر استفاده شود.

جدول سنگی معمولابا قطرهای 6-7-8-10سانت در سنگبری نوین سنگ تولید می‌شود. سنگ های کریستال و گرانیت و تراورتن و چینی از مهمترین تولیدات جدول سنگی در ایران می‌باشند.

 

قیمت سنگ جدولی

بخاطر قیمت مناسب کوپ کریستال لایبید این سنگ مناسب سنگ جدولی است.زیرا از لحاظ اقتصادی و قیمت تمام شده محصول باید توجیه اقتصادی داشته باشد. جهت استعلام قیمت سنگ جدولی با شماره پشتیبان فروش نوین سنگ در تماس باشید.

 

سنگ جدولی کریستال

 

انواع جدول سنگی

  • جدول سنگی کریستال لایبید

سنگ کریستال لایبید به دلیل جذب آب کم گزینه مناسبی برای جدول کشی خیابان و محوطه سازی پارک و فضای حیاط و باغ ها است. جدول سنگی لایبید به دلیل عدم نیاز به رنگ آمیزی و استحکام بالای آن در برابر سرما،گرما و طول عمر بالایی که در مقابل جدول بتنی دارد از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

 

جدول سنگی کریستال بهتر است یا جدول تراورتن

 

توصیه ما به شما خرید جدول سنگی کریستال لایبید است.جدول سنگی تراورتن به دلیل سوراخ هایی که در روی سنگ تراورتن وجود دارد جذب آب بالاتری دارد و همین عامل باعث میشود تا در فصل زمستان و به هنگام یخبندان بعد از نفوذ آب به داخل سنگ تراورتن دچار شکستگی این نوع سنگ میشود و از دوام و طول عمر جدول کم می‌کند.از نظر زیبایی هم سنگ کریستال به علت رنگ یک دست و آبی آسمانی بسیار جلوه زیبای به محل میدهد و اگر هم کثیف شود به راحتی به علت یک دست بودن سطح و تراکم بالا توسط آب شسته میشود ولی سنگ تراورتن به علت تخلخل فراوان دچار کثیفی میشود و شستشوی آن نیز زمان بر و نشدنی هست سنگ تراورتن به علت درصد جذب آب بالا نیز شور میزند که این مشکل در سنگ کریستال به علت تراکم بالا و درصد جذب آب پایین رخ نمیدهد که این یک مزیت هست نسبت به سنگ تراورتن.

 

  • جدول سنگی گرانیت

جدول سنگی گرانیت نیز یکی دیگر از گزینه های مربوط به جدول سنگی است که به دلیل سختی بالا و تراکم بالای استفاده میشود و متداول ترین نوع سنگ گرانیت جدولی، سنگ جدولی گرانیت مروارید مشهد است.که این نوع سنگ هم به علت درصد جذب آب بالا نسبت به سنگ کریستال و وجود آهن در سنگ گرانیت بعد از چند مدت دچار زنگ زدگی می‌شود و نمای زشتی را رغم میزند که همین مورد سنگ کریستال را نسبت به گرانیت ارجح تر میکند.

 

انتخاب جدول سنگی مناسب

 

سنگی مناسب جدول کاری است که تمام فاکتورهای لازم از جمله استحکام و طول عمر بالا،زیبایی و مقاومت در برابر سرما،گرما،رطوبت و قیمت مناسب را داشته باشد.

 

جدول بتنی بهتر است یا جدول سنگی

 

جدول بتنی به علت سیمانی که در آن به کار برده شده در مقابل برخی از عوامل محیطی مثل سرمازدگی پس از گذشت چند سال به مرور از کیفیت آن کاسته شده و پوسته پوسته می‌شود.برخی از تولید کنندگان جدول بتنی نیز برای کم کردن قیمت تمام شده از سیمان کمتری در آن بکار میبرند که همین علت باعث خرابی زود هنگام آن میشود.در جدول بتنی شهرداری ها مجبورند بخاطر زیبایی در شهرسازی به صورت مجزا اقدام به رنگ آمیزی جداول کنند.در مقابل جدول سنگی به خاطر تراکم مناسب و جذب آب کمتر دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد.درجدول بتنی به علت جذب آب دچار شوره میشود که همین عامل باعث میشود شهر داری ها مجبور به رنگ آمیزی آن می‌شود.

در شهرداری ها بعد از چند سال بخاطر خرابی و پوسته شدن جداول بتنی مجبور به تعویض آنها هستند که همین عامل هزینه های مازاد بسیار زیادی را تحمیل میکند؛ولی جدول سنگی مناسب از چنین هزینه هایی پیشگیری می‌کند.

 

جدول سنگی لایبید

قیمت جدول سنگی لایبید

جدول سنگی کریستال لایبید یکی از ارزنده ترین و باصرفه ترین جدول سنگی محصوب میشود که شما مشتریان عزیز میتوانید با قیمت مناسب این سنگ را تهیه نمایید.

طبیعی است که جدول سنگی در مقابل جدول بتنی قیمتی بیشتری دارد اما این مسئله به خاطر دوام،طول عمر بالا،زیبایی سنگ در مقابل بتن قابل چشم پوشی است.

گالری تصاویر محصول
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال
سنگ جدول کریستال
تصاویر
بیشتر
مرتبط با این بخش
سنگ کریستال لایبید سنگ کریستال لایبید
سنگ چینی لایبید سنگ چینی لایبید
سنگ کریستال تیشه ای سنگ کریستال تیشه ای
سنگ کریستال بوشهمر سنگ کریستال بوشهمر
سنگ فرشی کریستال سنگ فرشی کریستال
سنگ جدول چینی سنگ جدول چینی
کوپ کریستال لایبید کوپ کریستال لایبید
کوپ چینی لایبید کوپ چینی لایبید
ارسال دیدگاه ( 0 نظر )
در صورتیکه می‌خواهید دیدگاه شما با نام کاربریتان ثبت شود وارد شوید دیدگاه شما با نام کاربری ثبت می‌شود
*به این مطلب امتیاز دهید

پاسخ به نظر
پاسخ به نظر
بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام شما
*ایمیل شما(اختیاری)
پاسخ شما با نام کاربری ثبت می‌شود
* پاسخ شما

جستجو

معدن
اصفهان شهر لایبید معادن غرب لایبید شرکت معدنی حیدری
تماس:
09126261978

کارخانه
شهرک صنعتی جاده گلپایگان خیابان شهید بسارده سنگبری نوین سنگ
تماس : 09201606260

آدرس ایمیل : heydari.hossain@yahoo.com

telegraminstagramWhatsApp
ثبت سفارش فوری
سلام!برای اطلاع از موجودی کالا و راهنمایی با ما در تماس باشید.