سنگ تیشه ای کریستال

menuordersearch
novinston.com
سبد خرید
دوشنبه بیست و نهم شهریور ۰۰
(1)
(0)
سنگ تیشه ای کریستال

سنگ کریستال تیشه ای به علت مقاومت بالا و سطح تیشه ای و همچنین درصد جذب آب بسیار پایین بدون شک بهترین گزینه برای سنگ فرش مناطق بیرونی ساختمان ها و جاهای که دارای رفت آمد زیاد است و در مجاورت برف و باران و یخ زدگی است

سنگ تیشه ای

از جمله ویژگی های سنگ ها ی تیشه ای را می‌توان به صورت زیر اشاره کرد.

۱.زبری و طرح یکسان سطح سنگ

۲.مقاوم در برابر لغزندگی

۳. استحکام بالا

۴.روشن تر شدن رنگ سطح تیشه ای سنگ

۵.قیمت مناسب تر نسبت به فراوری های دیگری مانند صیقلی، هوند و بوشهمر

 سنگ تیشه ای اولین پرداختی که بشر بروی سنگ ایجاد کرده است را در صنعت سنگ و ساختمان با نام سنگ تیشه ای می‌شناسند. فرآیند تیشه ای کردن سطح سنگ نه تنها منسوخ نشده، بلکه به قوت قبل باقی مانده و در پله، نما، کف، محوطه سازی، پای بنا مورد استفاده قرار می‌گیرد. دراین پرداخت با ضربه به سطح سنگ، خراش های ناخنی شکلی بروی آن ایجاد می‌شود که موجب زبرشدن سطح می‌گردد. این کار باعث میشود اصطکاک سطح را زیاد گردد و علاوه برکاهش لغزندگی سطح سنگ، موجب روشن تر شدن سنگ نیز می‌گردد.
سنگ تیشه ای
 فروش سنگ کریستال تیشه ای با ابعاد مختلف و در ضخامت های(۲،۳،۴و...) معمولا مصرف این نمونه فرآوری برای محوطه های بیرونی  و برای استفاده درسنگ فرش و محوطه سازی و زیر کار( سنگ ازاره ) است. البته برای قرنیز هم دور کار هم در ابعاد ۱۵ الی ۲۰ سانتی مترمی توان استفاده کرد. به طور معمول از کریستال تیشه ای استفاده می‌شود. این پرداخت به دلیل زبری که درسطح سنگ ایجاد می‌کند، مانع از سرخوردن می‌شود. بنابراین انتخابی درست برای سنگفرش محوطه، خصوصا برای مناطق پربارش است.
فرشی کریستال تیشه ای
 فروش پلاک کریستال تیشه ای معماران این سنگ را با نام سنگ ازاره می‌شناسند. ازاره سنگی است که برای پای دیوار به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوارها و نم زدگی آن استفاده می‌شود. برای این منظور ازسنگ های طولی تیشه خورده استفاده می‌شود. به طور معمول ارتفاع این سنگ ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر است که البته بسته به نظر مشتری می‌تواند بیشتر هم باشد
پلاک کریستال تیشه ای
 سنگ کابینت تیشه ای برای دور استخرها استفاده میشود  یکی از عمده فرآوری‌های سنگ کریستال لایبید به صورت تیشه ای است که به آن سنگ کریستال تیشه ای نیز گفته می‌شود. در این نوع فرآوری که تیشه ای نام گذاری می‌شود به دو صورت مورد فرآوری قرار خواهد گرفت. در نوع اول حالتی است که تیشه به صورت دستی بر روی سنگ زده خواهد شد. و از این حالت بیشتر برای سنگ‌های تیشه ای طرح دار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در نوع دوم که تیشه به صورت دستگاهی بوده و سطح سنگ به صورت مساوی مورد برخورد تیشه قرار خواهد گرفت.
کابینت کریستال تیشه ای
 سنگ تیشه ای علاوه بر روش دستی، به صورت ماشینی هم انجام می‌شود. به طورکلی تقاضای مصرغ کننده، تعیین کننده انتخاب یکی از این دو روش است ؛ البته به لحاظ سرعت آماده شدن، شکل ظاهری و قیمت با هم تفاوت های اندکی دارند. درنوع ماشینی سرعت روند کار بیشتر است، قیمت پایین تری دارد وسنگ فرآوری شده روشن تر از نوع دستی است. علاوه بر این خراش های ایجاد شده در سطح سنگ به صورت منظم تر است
سنگ تیشه ای کریستال فرشی
 تولید پله کریستال تیشه ای با بهترین کیفیت سنگ پله تیشه ایسنگ پله تیشه ای از دیگر موارد پرمصرف برای این پرداخت به شمار می‌آید. سنگ پله تیشه ای مثل سنگ پله‌‌‌‌های دیگر درابعاد مورد سفارش مشتری و در ضخامت‌‌‌‌های 3تا 4 سانت برش داده می‌شود.
پله تیشه ای کریستال
 سنگ تیشه ای که در میان معماران و مهندسان به عنوان سنگ ازاره نیز معروف است. از ابتدایترین فراوری هایی که انسان بروی سنگ انجام داده است. با اینکه این روش قدمت زیادی دارد، اما نه تنها منسوخ نشده بلکه به قوت قبل خود باقی مانده است. به طوریکه اخیرا شاهد کاربرد بیشتر آن حتی برای نمای ساختمان می‌باشیم .دراین نوع فراوری با ضربه به سطح سنگ خراش های ناخنی شکلی بر سطح آن ایجاد می‌کنند که موجب زبرشدن سطح می‌گردد. این کارعلاوه برکاستن میزان لغزندگی سطح باعث روشن تر شدن سنگ هم می‌گردد و زمینه ی سنگ جلوه ی بیشتری ازخود نشان میدهد.
فرشی تیشه ای کریستال
 سنگ پله تیشه ای کریستال:از معروفترین معادن سنگ کریستال ( چینی ) عبارتند از معادن سنگ کریستال لایبید، ازنا، نیریز، سیرجان و قروه.ویژگی های سنگ کریستال لایبسدرنگ سنگ کریستال( چینی ) خالص، سفید و بلورین است و گاها دارای رگه و خط های تیره به رنگ خاکستری است. وجود رگه های تیره و خاکستری در سنگ کریستال نشان دهنده مواد کربن دار در آن است.در نوع دیگر آن که بیشتر در منطقه لایبید اصفهان یافت میشود ضمینه آن خاکستری یکدست است که بعضا در آن رگه های سفید دیده میشود.
سنگ پله تیشه ای کریستال
بیشتر مصرف سنگ تیشه ای برای محوطه های بیرونی  و برای استفاده درسنگفرش و محوطه سازی، پای بنا ( سنگ ازاره ) و نمای ساختمان است. البته برای قرنیزهم در ابعاد ۱۵ الی ۲۰ سانتی مترمی توان استفاده شود ( که در اکثر مواقع از کریستال تیشه ای استفاده می‌شود ) که امروزه با تلفیغ آن با دریگر سنگ ها در نمای ساختمان ها استفاده می‌شود .اینوع فراوری به دلیل زبری که درسطح سنگ ایجاد می‌کند، مانع از سرخوردن می‌گردد. از این رو انتخابی درست برای سنگفرش محوطه، خصوصا برای مناطق پربارش است.
سنگ تیشه ای کریستال
  سنگ کریستال به صورت تیشه ای هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر در مناطق سردسیری ساخت و ساز می‌کنید و برای سنگ کف محوطه، پارکینگ، پله و… به دنبال سنگی با مقاومت بالا می‌باشید، بدون شک، سنگ لایبید تیشه ای بهترین انتخاب است.
سنگ تیشه ای فرشی
 سنگ‌ کریستال تیشه ماشینی بصورت تیشه پر و منظم تولید می‌گردد. تیشه ای که به سطح صاف سنگ می‌خورد قسمتی از سطح صاف سنگ را می‌تراشد و سطح سنگ بصورت ناخنک کنده می‌گردد.
تیشه ای کریستال
ارسال دیدگاه ( 1 نظر )
در صورتیکه می‌خواهید دیدگاه شما با نام کاربریتان ثبت شود وارد شوید دیدگاه شما با نام کاربری ثبت می‌شود
*به این مطلب امتیاز دهید

پاسخ به نظر
پاسخ به نظر
بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام شما
*ایمیل شما(اختیاری)
پاسخ شما با نام کاربری ثبت می‌شود
* پاسخ شما

جستجو

معدن
اصفهان شهر لایبید معادن غرب لایبید شرکت معدنی حیدری
تماس:
09126261978

کارخانه
شهرک صنعتی جاده گلپایگان خیابان شهید بسارده سنگبری نوین سنگ
تماس : 09201606260

آدرس ایمیل : heydari.hossain@yahoo.com

telegraminstagramWhatsApp