سنگ بوشهمر کریستال

menuordersearch
novinston.com
سبد خرید
پنج شنبه یکم مهر ۰۰
(1)
(0)
سنگ بوشهمر کریستال

سنگ بوشهمر کریستال

سنگ کریستال از بهترین سنگ ها است که مناسب عملیات بوش همر روی سنگ است.از سنگ کریستال لایبید بوش همر شده می‌توان در قسمت های مختلف ساختمان از جمله کف پارکینگ ساختمان ها, راه پله، کف حیاط،نمای ساختمان ها و بخش ها دیگر که نیاز به کاهش لغزندگی دارد استفاده شود.استفاده از این سنگ بی شک از بهترین گزینه ها در قسمت هایی که احتمال سر خوردن به دلیل ریزش آب یا بارش باران وجود دارد خواهد بود.

 تولید سنگ بوش همر کریستال با بهترین کیفیت فراوریفروش سنگ بوش همر کریستال با قیمت مناسب در مجموعه نوین سنگسنگ بوش همر کریستال به علت زیبایی خاصی که دارد امروزه در طراحی نماهای مدرن روز مورد توجه معماران قرار گرفته است.
سنگ بوش همر کریستال
 مجموعه سنگ نوین آمادگی خدمت رسانی در زمینه تولید و فروش انواع سنگ کریستال بوش همر را  بصورت پله بوشهمر شده داشته که شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت سنگ کریستال بوش همر و سفارش تولید با این شرکت تماس بگیرید
سنگ پله بوشهمر کریستال
تولید سنگ کریستال بوشهمر به صورت تایل (پلاک و پله و فرشی) با کیفیت بالاسنگ کریستال از بهترین سنگ ها است که مناسب عملیات بوش همر روی سنگ است.از سنگ کریستال لایبید بوش همر شده می‌توان در قسمت‌‌‌‌های مختلف ساختمان از جمله کف پارکینگ ساختمان ها, راه پله، کف حیاط،نمای ساختمان ها و بخش ها دیگر که نیاز به کاهش لغزندگی دارد استفاده شود.استفاده از این سنگ بی شک از بهترین گزینه ها در قسمت هایی که احتمال سر خوردن به دلیل ریزش آب یا بارش باران وجود دارد خواهد بود.
بوش همر کریستال
 در نوعی از فراوری سنگ کریستال با استفاده از ابزار تیشه سطوح سنگ کریستال را سوزنی شکل میکنیم.این کار به دلایل مختلفی صورت میگیرد.به عنوان مثال برای کم کردن لیزی سطح سنگ و ایجاد اصطکاک بر روی سنگ کف آن را میتوان با استفاده از لقمه بوش همر سوزنی شکل نمود.بوش همر نوعی تیشه ای است که بر روی دستگاه  سنگ ساب نصب شده و سطح انواع سنگ را سوزنی شکل میکند.بوش همر کریستال سنگی است سوزنی شکل که اغلب برای سنگ کف،سنگ راه پله و نمای ساختمان از آن استفاده میشود.فراوری بوش همر بر روی سنگ های مختلفی از جمله مرمریت گندمک،مرمریت لاشتر،کریستال لایبید و…انجام می‌شود.
کریستال بوش همر
در بعضی از کار بری ها نیاز است با استفاده از ابزار مخصوص سطوح انواع سنگ را سوزنی شکل کرد.اینکار چند دلیل انجام میشود.مثلا برای کاستن لیزی و ایجاد اصطکاک بر روی سنگ کف آن را میتوان با استفاده از ابزار بوش همر سوزنی شکل نمود.بوش همر ابزاری است که بر روی دستگاه  سنگ ساب نصب شده و سطح انواع سنگ را سوزنی شکل می‌نماید .سنگ کریستال بوش همر سنگی است سوزنی شکل که بیشتر برای سنگ کف،سنگ راه پله و نمای ساختمان از آن استفاده می‌گردد.عملیات بوش همر بر روی سنگ های مختلفی از جمله مرمریت گندمک،مرمریت لاشتر،کریستال لایبید و…انجام می‌شود.
سنگ بوش همر کریستال
 از ابعاد فرشی کریستال بوش همر 40*40 و 40*80 بیشتر در محوطه سازی از جمله بخش هایی چون کف حیاط و محوطه های فضای باز و همچنین معابر عبوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه به داشتن ابعاد مربع شکل و مستطیل به صورت یکدست در محوطه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
سنگ بوش همر کریستال فرشی
 کاربرد سنگ کریستال بوش همر برای سنگ کف و سنگ پله محوطه های سر باز و نمای ساختمان است.فراوری بوش همر بر روی سنگ های مختلف از جمله مرمریت گندمک، مرمریت لاشتر، کریستال لایبید صورت میگیرد.
بوش همر کریستال
ارسال دیدگاه ( 0 نظر )
در صورتیکه می‌خواهید دیدگاه شما با نام کاربریتان ثبت شود وارد شوید دیدگاه شما با نام کاربری ثبت می‌شود
*به این مطلب امتیاز دهید

پاسخ به نظر
پاسخ به نظر
بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام شما
*ایمیل شما(اختیاری)
پاسخ شما با نام کاربری ثبت می‌شود
* پاسخ شما

جستجو

معدن
اصفهان شهر لایبید معادن غرب لایبید شرکت معدنی حیدری
تماس:
09126261978

کارخانه
شهرک صنعتی جاده گلپایگان خیابان شهید بسارده سنگبری نوین سنگ
تماس : 09201606260

آدرس ایمیل : heydari.hossain@yahoo.com

telegraminstagramWhatsApp
ثبت سفارش فوری
سلام!برای اطلاع از موجودی کالا و راهنمایی با ما در تماس باشید.