جدول سنگی کریستال

menuordersearch
novinston.com
سبد خرید
پنج شنبه بیست و ششم آذر ۹۴
(1)
(0)
جدول سنگی کریستال

سنگ کریستال جدولی

از بهترین محصولات برای جدول کشی و محوطه سازی سنگ کریستال جدولی است که هر منطقه ای با شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب است.جهت اطلاع از قیمت و نحوه سفارش سنگ جدولی کریستال به صورت جزئی یا کلی با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید.

 

مشخصات جنس جدول سنگی کریستال

  • مقاومت دربرابر لکه دار شدن
  • استحکام و استحکام کششی سنگ کریستال
  • دوام در برابر ساییدگی




 به وجود آوردن مسیر در فضای سبز با جدول سنگی کریستالدر بوستانها و باغ ها، ویلاها و … به منظور جداسازی مسیر تردد و فضای سبز از جدول سنگی کریستال استفاده می‌گردد.اگر سنگفرش های محوطه با سنگ تیشه ای کریستال از الگویی زیبا در کنار هم قرار گیرد، استفاده از جدول سنگی کریستال علاوه بر هم خوانی، موجب زیبایی دوچندان محوطه خواهد می‌شود. بالاخص که تنوع رنگی درسنگ کریستال وجود دارد
جدول سنگی کریستال
سنگ کریستال جدولی سنگ جدول کریستال لایبید یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پروژه ها شهری است مقاومت این سنگ طبیعی بسیار بالا است برای اطلاع از قطرها و ابعاد سنگ کریستال جدولی با ما تماس بگیرید. هر گونه سنگ جدول با ابعاد مختلف مدنظر شما را ما تولید میکنیم.
جدول کریستال لایبید
 چینی جدولی
جدول چینی لایبید
کریستال جدولی     سنگ جدول  کریستال لایبید یکی از بهترین مصالح موجود در بازار برای استفاده در سطح شهر و معابر شهری است.جدول کریستال سنگی به علت استقامت بسیار بالا دارای ماندگاری بسیار زیادی بوده که می‌توان سالیان سال از آن بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.
جدول کریستال
چینی جدولی
جدول چینی
 فراوری سنگ چینی داخل معدن
فراوری سنگ چینی داخل معدن
 تولید جدول کریستال در ابعاد مختلف(۲۰٭۵۰، ۲۵٭۵۰، ۳۰٭۵۰، ۳۵٭۵۰، ۴۰٭۵۰، ۵۰٭۵۰ ) و ضخامت های(۵،۶،۷،۸،۹،۱۰) با بهترین کیفیت  جدول کریستال لایبید از زیبایی طبیعی در مقابل سنگ های مصنوعی و بت برخوردار است، مقاوم در برابر گرما، سرمازدگی و ضربه های ناگهانی است، این امر باعث شده که جزئ انتخاب معماران و توسعه دهندگان تجاری محسوب شود.جدول کریستال لایبید می‌تواند هر روز در مقابل وسایل نقلیه بزرگ،نمک،مواد شیمیایی منقضی،ترافیک سنگین، زیبایی و استحکام خود را حفظ کند.
جدول کریستال تیشه ای
 تولید جدول کریستال برای صادرت ابعاد سنگ جدول کریستال و قیمت سنگ جدولی بر اساس سفارشات است. علاوه برسنگ جدول مشتریان کاربردهای خلاقانه زیادی را برای این سنگ در نظر می‌گیرند  سنگ جدول کریستال لایبید نیز می‌تواند علاوه بر این که در جدول شهری به کار برده شود در  پله ها،نیمکت ها،دیوارهای نگهدارنده در اطراف باغ ها و حوضچه ها استفاده شود و البته هدف اصلی آن،لبه دار کردن مسیرهای پیاده روی و گردشگاه ها است.
جدول کریستال لایبید
 توصیه ما به شما خریداران جدول سنگی کریستال لایبید است.به خاطر اینکه جدول سنگی تراورتن به دلیل سوراخ هایی که در روی سنگ تراورتن وجود دارد جذب آب بالاتری دارد و همین عامل باعث میشود تا در فصل زمستان و به هنگام یخبندان بعد از نفوذ آب به داخل سنگ تراورتن ترکهایی را در سنگ ایجاد کند و از دوام و طول عمر جدول کم میکند.
سنگ کریستال جدولی
 جدول سنگی کریستال یکی از محصولات تولید شده از سنگ معدنی است و از سالیان دور در معماری شهری استفاده می‌شده است .که در ابعاد مختلف تولید میشودجدول سنگی کریستال بسته به نوع کاربری در ابعاد مختلفی تولید می‌شود.که پرکاربردترین ابعاد جدول به شرح زیر استجدول سنگی در عرض های 8،7،6،5 و 10سانتی متر و ارتفاع های 25،30،35،40 وطول 50 و 40 سانتی متر تولید میشود
جدول کریستال با ابزار پخ ساده
اطلاعات محصول جدول سنگی کریستال لایبیدجدول سنگی کریستال لایبید به دلیل استحکام بالا عمر طولانی و قیمت مناسب جایگاه جدول های بتنی را گرفته است.انواع جدول سنگی کریستال لایبید یا سنگ کریستال جدولی در ابعاد 10*30*50 صادراتی – 8*30*50 - 7*30*50 - 6*30*50 - 5*30*50سنگ جدول کریستال لایبید تا قطر 10 سانتیمتر در تمامی ابعاد سفارشی و … موجود استموارد استفادهاز جدول سنگی کریستال لایبید برای ساخت جوی های آب کنار خیابانها – کانالهای  فاضلاب و … استفاده میشود.
جدول کریستال
سنگ کریستال جدولی معمولا در دو نمره کلی با ضخامت 8 و 10سانتی متر تولید میشود که این دو سایز، عرض های 30و40 سانتی متر را شامل میشود، علاوه بر این طول جدول ها عمدتا 40 و 50 سانتی متر است.
جدول سنگی
 از جمله محاسن استفاده از سنگ جدولی کریستال  می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. 1- استقامت فوق العاده بالا در برابر عوامل محیطی از جمله (سرما وگرما و بارندگی ) 2-دوام رنگ در گذر زمان 3-زیبایی طبیعی 4-یک دست بودن رنگ. جنس سنگ جدول باید نسبت به اقلیم و آب و هوای منطقه و نوع کاربرد آن انتخاب شود.
جدول کریستال
با استفاده از جدول سنگی کریستال، فضاهای شهری را زیباتر و بادوام تر می‌شود و کیفیت این فضا ها بالا تر می‌رود.با در نظر گرفتن عمر مفید جدول بتنی و مقایسه آن با عمر چندین برابر جدول سنگی کریستال، استفاده از جدول سنگی کریستال اقتصادی تراست.
سنگ جدول کریستال
 سنگ جدول کریستال یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پروژه ها شهری است مقاومت این سنگ طبیعی مثال زدنی است.
سنگ جدولی کریستال
مرتبط با این بخش
کوپ چینی لایبید کوپ چینی لایبید
ارسال دیدگاه ( 0 نظر )
در صورتیکه می‌خواهید دیدگاه شما با نام کاربریتان ثبت شود وارد شوید دیدگاه شما با نام کاربری ثبت می‌شود
*به این مطلب امتیاز دهید

پاسخ به نظر
پاسخ به نظر
بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام شما
*ایمیل شما(اختیاری)
پاسخ شما با نام کاربری ثبت می‌شود
* پاسخ شما

جستجو

معدن
اصفهان شهر لایبید معادن غرب لایبید شرکت معدنی حیدری
تماس:
09126261978

کارخانه
شهرک صنعتی جاده گلپایگان خیابان شهید بسارده سنگبری نوین سنگ
تماس : 09201606260

آدرس ایمیل : heydari.hossain@yahoo.com

telegraminstagramWhatsApp
ثبت سفارش فوری
سلام!برای اطلاع از موجودی کالا و راهنمایی با ما در تماس باشید.